رییس پلیس‌راه استان:

خودروهای غیربومی در آذربایجان شرقی یک میلیون تومان جریمه می شوند

1400/05/26 - 12:10 - کد خبر: 49240
منع تردد، ایست

نصر: رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه خودروهای پلاک غیربومی اجازه ورود به استان را ندارند، گفت: مالکان این خودروها در صورت بی‌توجهی به هشدار پلیس هر ۲۴ ساعت یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش نصر، سرهنگ رضا کریمی نژاد روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا و ابلاغیه سلسله مراتب ناجا، تاکید شده است که به هیچ وجه خودروهای پلاک غیربومی اجازه ورود به استان را ندارند.
وی با بیان اینکه تمام مجوزهای تردد صادره قبلی لغو شده است، افزود: پلیس بدون اغماض با متخلفان برخورد می کند و در صورت عدم توجه به این ابلاغیه، خودروهای متخلف را هر ۲۴ ساعت یک میلیون تومان جریمه می کند.
رییس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: همچنین تردد شبانه بین شهری هم از ٢٢ شب تا سه صبح ممنوع بوده و در صورت تخطی ۲۰۰ هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.
سرهنگ کریمی نژاد با اشاره به عملیاتی شدن این طرح از تاریخ ۲۴ مرداد تا پنجم شهریور، خاطرنشان کرد: پلیس در ۱۵ نقطه استان به دقت ورود و خروج را کنترل می کند.
وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، افزود: خودروهای عمومی، امدادی، انتظامی، درمانی و حمل بار از این طرح استثنا هستند.
به گزارش ایرنا، به دنبال موج پنجم کرونا و افزایش ابتلا و مرگ و میر در کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا ۳۰ مرداد را تعطیل عمومی اعلام کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار