معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل؛

اجتماع تاسوعا و عاشورا در اردبیل برگزار نمی‌شود

1400/05/24 - 15:06 - کد خبر: 49125
استان اردبیل

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به وضعیت فوق بحرانی کرونا در این استان تصمیمات ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا به طور قاطعانه عملیاتی شده و بر اساس آن اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار نخواهد شد.

به گزارش نصر، بهروز ندایی روز یکشنبه در گفت و گویی خبری افزود: با توجه به‌ وضعیت بحرانی استان،  ستاد کرونا به صورت ۲۴ ساعته فعال است.
وی اظهارکرد: در  ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۰  نفر در مراکز درمانی استان بستری شده و ۱۷ نفر هم فوت کردند.
وی به اجرای طرح محدودیت تردد اشاره کرد و ادامه داد: اجازه ورود و خروج به خودروها به استان و از استان داده نمی‌شود تا بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را کنترل و قطع کنیم.
ندایی به تعطیلی اصناف در استان به مدت ۶ روز از دوشنبه تا پایان روز شنبه اشاره کرد و گفت: فعالیت اصناف به جز اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند از جمله نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها ، مراکز  و فروشگاه‌های پروتینی و سرای سالمندان تا پایان روز شنبه تعطیل است.
وی تصریح کرد: مردم تا حد امکان غیر از کارهای ضروری از خانه بیرون نیایند و عزاداری هم در فضای باز با فاصله چهار متری انجام شود.
ندایی گفت: در راستای نظارت نیز اکیپی متشکل از  نماینده فرمانداری، دانشگاه ، هلال احمر ، نیروی انتظامی و سپاه در سطح شهر بازرسی می‌کنند.
وی به مردم توصیه کرد از برپایی دورهمی‌ها پرهیز کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار