خبر/

بهسازی و روکش آسفالت ۱۴ جاده آذربایجان‌شرقی در حال اجرا است

1400/05/24 - 13:35 - کد خبر: 49115
آسفالت ریزی

نصر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بهسازی و روکش آسفالت ۱۴ جاده شریانی و مهم استان در حال اجرا است.

به گزارش نصر، غلامرضا رسول زاده روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: این طرح ها در جاده های مرند - ایواوغلی، مرند - جلفا، آذرشهر - عجب شیر، مراغه - هشترود، میانه - هشترود و آزادراه تبریز - زنجان در قالب لکه گیری و پایانه بار تبریز، بستان آباد - تبریز، یامچی - یکانات، نوارمرزی و تبریز -  اهر در قالب روکش آسفالت در حال اجراست.
وی اظهار کرد: تاکنون طول روکش آسفالت و لکه گیری انجام شده در این جاده ها بیش از ۶۸ کیلومتر بوده و کل تناژ آسفالت مصرف شده در آن ها ۶۷ هزار و ۸۹۳ تن است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال جاری ۷۲ کیلومتر از جاده های مختلف استان نیز درزگیری شده است.
وی ادامه داد: در سال جاری ۲ هزار و ۴۶ کیلومتر خط کشی در راه های استان اجرا شده و عملیات اصلاح نقاط و رفع نقطه پرتصادف ۱۴ محور نیز در حال انجام است.
رسول زاده خاطرنشان کرد: در این مدت یک هزار و ۵۶ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، ۲ هزار و ۲۳۷ کیلومتر شانه سازی، ۴۸۷ کیلومتر بهسازی مسیر و سه هزار و ۸۰ کیلومتر تیغ زنی و تسطیح راه های شنی در جاده های مختلف استان برای نگهداری و ارتقای ایمنی تردد راه های استان انجام شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار