حمایت بهتاج از مالک باشگاه تراکتور:

زنوزی تنهاست

1400/05/24 - 08:08 - کد خبر: 49068
ایوب بهتاج

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، گفت: در امر تیمداری آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور تنها مانده و هیات مدیره این باشگاه نتوانسته در حل مشکلات مالی کمکی به این باشگاه نمایند.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: من از زمان خصوصی شدن باشگاه تراکتور نشنیدم که فرد یا مجموعه‌ای از آقای زنوزی حمایت مالی نمایند و نباید تمامی هزینه‌های باشگاه را ایشان به تنهایی متحمل می‌شدند.
وی گفت: من اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور را نمی‌شناسم، اما درستش این بود که هیات مدیره باشگاه بخش بزرگی از هزینه‌های باشگاه را تامین  و آقای زنوزی هم نیم نگاهی به هزینه‌ها کرده و تیم را تقویت می‌کرد.
بهتاج افزود: مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با وزارت ورزش است، اما وزارت ورزش منع قانونی داشته و نمی‌تواند هزینه این 2 تیم را بپردازد، اما با انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل‌هایی که توانایی جذب اسپانسرهای قوی و تامین هزینه‌ها را دارند، این تیم‌ها اداره شده و در واقع هیات مدیره‌های این 2 باشگاه نقش عابر بانک را دارند و این در حالی است که چنین خلایی در باشگاه تراکتور مشهود بوده و تمامی هزینه‌ها بر دوش زنوزی‌ است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد مصاحبه اخیر سرمربی تراکتور تصریح کرد: همه باشگاه‌ها کشور مشکل مالی دارند و شما به من تیمی را نشان دهید که بدهی نداشته و این تنها به تیم تراکتور مختص نبوده و درست نیست سرمربی باشگاه مشکلات مالی را رسانه‌ای کرده و این باشگاه مالک، مدیرعامل و هیات مدیره داشته و آنها باید در مورد مسائل مالی باشگاه صحبت کنند و باید بگویم بعد از مصاحبه آقای کمالوند تماس‌های گوشی من از میانگین روزانه 120 تماس به 200 تماس افزایش یافته که بیشتر مربوط به نگرانی در مورد باشگاه تراکتور بود.
بهتاج با بیان اینکه به‌زودی خبرهای خوبی از باشگاه تراکتور شنیده خواهد شد، اظهار داشت: تراکتور دقیقا یک ماه دیگر با تیم النصر عربستان بازی داشته و بهتر است کادر فنی باشگاه تراکتور روی جذب بازیکنان تیم و کارهای فنی تمرکز کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، افزود: وظیفه این اداره حمایت از تمام تیم‌های ورزش استان است و ما در حد توان از تیم‌های تراکتور، ماشین‌سازی، مس‌سونگون، محتشم و علم و ادب حمایت می‌کنیم.
وی در همین مورد اضافه کرد: 100 درصد از تیم ماشین‌سازی با مالکیت جدید حمایت کرده و ورزشگاه‌های باغشمال و یادگار امام (ره) را برای تمرین به صورت رایگان در اختیار این باشگاه قرار داده بودیم، اما نگرانی‌ها در مورد باشگاه ماشین‌سازی همچنان ادامه دارد و این باشگاه به صور‌ت ثبتی هنوز انتقال نیافته و نقل و انتقال امتیاز باشگاه در فدراسیون صورت نگرفته است.
انتهای پیام/

پژوهشیار