فرماندار اردبیل؛

سایت اورژانس اجتماعی اردبیل هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

1400/05/23 - 11:04 - کد خبر: 49035
اورژانس اجتماعی

نصر: فرماندار اردبیل گفت: احداث سایت اورژانس اجتماعی شهرستان اردبیل روند مطلوبی دارد و پیش بینی می‌شود هفته دولت این طرح به بهره‌برداری برسد.

به گزارش نصر، مسعود امامی یگانه روز شنبه در بازدید از پروژه‌های بهزیستی اردبیل افزود: برای سایت اورژانس اجتماعی شهرستان اردبیل که پنج هزار متر مربع زیربنا دارد بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی همچنین  در بازدید از ساختمان جدید موسسه خیریه شکوفه‌های اردبیل ضمن قدردانی از زحمات خیرین شهرستان در احداث ساختمان جدید این موسسه از راه اندازی کارگاه تولیدی لباس کادر درمانی توسط این موسسه و کمک به کادر درمانی بویژه در شرایط بحرانی شیوع  ویروس کرونا خبر داد و گفت: زیربنای این واحد ۲ هزار و ۸۵۰متر مربع بوده که بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای این مجموعه هزینه شده است.
فرماندار اردبیل گفت: موسسه خیریه شکوفه‌ها در نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست  فعال است که اقدامات حمایتی این موسسه خیریه قابل تحسین است.
امامی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی در عزاداری ماه محرم تاکید کرد و گفت:مراسم عزاداری ماه محرم در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و از همه حسینیان و روسای محلات انتظار می‌رود در اجرایی نمودن مصوبات بخاطر حفظ سلامتی مردم و عزاداران اهتمام ویژه داشته باشند.
وی اظهار کرد: بجای برپایی هر گونه ایستگاه‌های صلواتی ، توزیع نذورات بصورت خشک و در قالب ایستگاه‌های سلامت و توزیع اقلام بهداشتی انجام بگیرد.
فرماندار اردبیل با اشاره به وضعیت قرمز و بحرانی کرونا در شهر اردبیل و افزایش بستری‌ها و مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گفت: مشارکت عموم مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است.
انتهای پیام/

پژوهشیار