مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد:

آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوس های شهری تبریز

1400/05/23 - 07:34 - کد خبر: 49018
اتوبوس BRT، اتوبوس

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز مرحله اول تزریق واکسن کرونا ویژه رانندگان و کارکنان اتوبوس درون شهری تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، ایمان غنی زاده گفت: در این مرحله بیش از یکهزار نفر راننده، کمک راننده و کارکنان بخش خصوصی و دولتی اتوبوسرانی تبریز  با مراجعه به سایت سلامت وزارت بهداشت و ثبت نام در آن دز اول واکسن کرونا را دریافت میکنند.
وی افزود: متأسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا همواره شاهد کاهش استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی در سفرهای درون شهری بوده‌ایم که این بخش با خسارات زیادی مواجه شده و امیدواریم با انجام واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی و  شهروندان، شاهد ریشه‌کن شدن شیوع ویروس کرونا باشیم تا بار دیگر حوزه حمل و نقل عمومی رونق یافته و شهروندان نیز با اطمینان خاطر در سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
 غنی زاده تصریح کرد: با توجه به کاهش درآمد ناشی از محدودیت های کرونایی در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت پرداخت شده و۲۰ میلیارد ریال دیگر نیز با اخذ مجوزهای لازم و تأمین اعتبار و منابع مالی پرداخت خواهدشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار