مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی خبر داد:

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی شهیدسلیمانی در آزادراه تبریز- سهند

1400/05/22 - 13:28 - کد خبر: 48991
سید مرتضی نیرومند اسکویی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از بهره برداری تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی شهید سلیمانی-آزادراه تبریز سهند به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک خبر داد.

به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران، گفت: راه دسترسی شهرک صنعتی سردار شهید سلیمانی از زمستان سال ۹۹ با تعریض پل سنگی زیر اتوبان سهند شروع شد و تعریض پل با شرایط ویژه و اصول ایمنی و فنی در اسفند سال ۹۹ به اتمام رسید که انجام این کار در زمستان از جمله توانایی‌های شاخص فنی در سطح استان است. 
وی گفت: بعد از اتمام پل عملیات زیر سازی طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با پیمانکار آزادراه و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تایید نقشه‌ها آسفالت جاده دسترسی بطول یک کیلومتر در دولایه آسفالت بیندر و توپکا انجام پذیرفت.
وی افزود: هزینه این پروژه با احتساب آسفالت دو کیلومتر آسفالت داخل شهرک صنعتی شهید سلیمانی ۴۵ میلیارد است که از منابع داخلی شرکت هزینه شد.
به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، نیرومند افزود: با بهره برداری از این تقاطع مشکل عبور و مرور صنعتگران عزیز این شهرک صنعتی که از مطالبات چند ساله آن‌ها بود برطرف شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار