به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت/

تقدیر فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از نصر

1400/05/21 - 15:31 - کد خبر: 48970
قاسم دهقانی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این شهرستان و آگاه سازی جامعه تقدیر کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ قاسم دهقانی رئیس پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی به نمایندگی از سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با حضور در تحریریه نصر با اهدای بوح سپاس از تلاش های پرسنل آژانس خبری تحلیلی نصر تقدیر کرد.
در این لوح سپاس که به امضای "سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی"، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:
روز خبرنگار بهانه ایست برای تقدیر از کسانی که با اندیشه و قلم به تصویر کشیدن حقیقت در راه آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند، بی شک رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه در گرو تلاش های بی دریغ اصحاب رسانه است.
جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگاران در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و در این عرصه که دشمن با حربه تحریم و تبلیغات دروغین و جنگ رسانه ای در جهت ضربه زدن به آرمان های نظام و میهن عزیزمان پا نهاده است، بدون تردید تلاش های صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء و سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه و برای جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی همواره شایسته تقدیر و مصداق بارز خدمات ارزشمند است.
 اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید ایران اسلامی بر خود وظیفه می دانم تا از همکاری های صادقانه و صمیمانه شما با فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی و تلاش ایثار گرانه تان در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بموقع اخبار و اطلاعات پلیس به شهروندان قدردانی نمایم.
امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) در امر خطیر اطلاع رسانی امانتدارانه و آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت های اجتماعی موفق و مؤید باشید.
انتهای پیام/

پژوهشیار