به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت/

تقدیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی از نصر

1400/05/23 - 07:00 - کد خبر: 48969
لوح سپاس

نصر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آرزبایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این سازمان تقدیر کرد.

به گزارش نصر، در این لوح سپاس که به امضای "اکبرفتحی"، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:
سلام و درود خداوند بر تمامی خبرنگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و تمامی مساعی خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی گیرند. سلام و درود خداوند بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زورمندان و زرمندان بریده از انسانیت و قدرت های سلطه گرجهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند ، درود بر عزیزانی که در سنگر خبرنگاری مستحکم ایستاده اند و از حرمت صداقت دفاع می کنند.
۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور حضرتعالی تبریک عرض نموده، ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل و مسئولانه ارج می نهم. بی شک، دستیابی به آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی، قله های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و امنیت غذایی جز با حق جویی، صداقت و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود.
ضمن آرزوی توفیقات الهی، از اهتمام آن خبرگزاری فخیم در انعکاس اخبار و رویدادهای بخش کشاورزی صمیمانه سپاسگزاری می نمایم. امیدوارم همواره در راستای خدمت به میهن اسلامیمان در جهت اعتلاء و توسعه پایدار؛ در زیر سایه توجهات حضرت ولیعصر ( عج ) و منویات مقام عظمای ولایت موفق و مؤید باشید.
انتهای پیام/

پژوهشیار