در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

قالیباف: حمایت از فلسطین تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت

1400/05/18 - 16:45 - کد خبر: 48827
عکس

نصر: رییس مجلس شورای اسلامی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مبارزات ملت فلسطین و محور مقاومت تاکید کرد و گفت: از نمادهای روحیه انقلابی در جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

به گزارش نصر، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با تبریک پیروزی‌های ملت فلسطین و محور مقاومت در جنگ ١٢ روزه اخیر با رژیم اشغالگر قدس، گفت: این دستاورد مهم مبارزان فلسطین به ویژه رزمندگان جهاد اسلامی نشان از انسجام و همبستگی ملت فلسطین دارد.
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی تصور چنین شکستی را نمی‌کرد و مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین برای آنان بسیار دردناک بود.
قالیباف در ادامه گفت: موفقیت و پیروزی‌های ملت فلسطین، جهاد اسلامی و محور مقاومت در سایه اتحاد و اتکا به خداوند متعال بدست آمده است، فرهنگ جهاد و شهادت است که چنین افتخاراتی را نصیب مبارزان فلسطین می‌کند.
وی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مبارزات ملت فلسطین و محور مقاومت تاکید کرد و گفت: از نمادهای روحیه انقلابی در جمهوری اسلامی ایران دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.
رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از هرگونه رویکردی که منجر به وحدت و همبستگی میان گروه‌ها و جریانات فلسطینی شود حمایت می‌کند.

نقش تأثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت از محور مقاومت
همچنین زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار به حمایت‌های مقام معظم رهبری، مردم و مقامات کشورمان از ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: ملت فلسطین به عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران -که پرچم حمایت از مستضعفان را برافراشته است- افتخار می‌کند.
وی با اشاره به نقش تأثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت از محور مقاومت، پیروزی ملت فلسطین در جنگ‌های اخیر را مهم خواند و افزود: به‌یقین پیروزی‌های مردم و مبارزان فلسطینی بدون حمایت جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا نمی‌کرد، امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک با کمک ایران، سرزمین‌های اشغالی را از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد کنیم.
دبیرکل جهاد اسلامی گفت: حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی را غده سرطانی نامید و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد، این سیاست دائمی جمهوری اسلامی ایران تاکنون، موجب قدرت و اقتدار مقاومت شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار