فرمانده انتظامی مراغه؛

سارق درب‌های چدنی آب و فاضلاب در مراغه دستگیر شد

1400/05/18 - 13:41 - کد خبر: 48808
دستگیری

نصر: فرمانده انتظامی مراغه به دستگیری یک سارق حرفه‌ای درب‌های چدنی آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: این سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با خودرو سواری پراید تحت پوشش تاکسی تلفنی، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

به گزارش نصر، سرهنگ توحید فارسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت درب آب و فاضلاب‌های شهری و روستایی در مراغه، طرح ویژه‌ای توسط ماموران انتظامی پاسگاه آیت‌الله غفاری برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه ماموران از طریق گشت‌زنی‌های مداوم شبانه‌روزی و رصد اطلاعاتی و فنّی موفق به شناسایی این سارق شدند، عنوان کرد: متهم در بازجویی ماموران به سرقت ۶ عدد درب‌ آب و فاضلاب چدنی در سطح حوزه استحفاظی و چند مورد دیگر از سرقت سایر وسایل اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهم چند درب فاضلاب به همراه دیلم فلزی و آلات ادوات جرم کشف شده است، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی مراغه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک از سوی افراد فرصت طلب موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار