رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرداری تبریز:

تردد در پارک ها ممنوع است

1400/05/17 - 22:06 - کد خبر: 48769
عکس

نصر: رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرداری تبریز از ممنوعیت ورود و تردد در سطح پارک ها و تفرجگاه های تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، حسن زاده با اشاره به اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا شهرستان تبریز و ابلاغ فرماندار، گفت: بر این اساس از امروز هر گونه تردد در سطح پارک ها و تفرجگاه های شهر تبریز ممنوع است و از شهروندان محترم خواهش می کنیم از حضور در پارک ها خودداری کنند.
او افزود: این اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا در پی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در پیک پنجم این بیماری توسط فرماندار محترم شهرستان تبریز ابلاغ شده است.  
رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرداری تبریز گفت: همچنین تاکید می کنیم که اتوبوس های شهری تبریز مجاز به سوار کردن مسافر به مقصد هسته مرکزی شهر نیستند و بر این اساس در پایانه های شهید مطهری و شهید محققی به هیچ عنوان مسافرگیری نخواهد شد.
او ادامه داد: بر اساس ابلاغ ستاد مقابله با کرونا، همچنان همه فعالیت های شهر بازی ها در پارک ها تعطیل است و ارائه خدمات بوفه ها و رستوران های داخل پارک ها نیز فقط بصورت بیرون بر مجاز خواهد بود.
حسن زاده عنوان کرد: طبق این ابلاغیه، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم که مستلزم حضور پرتعداد شهروندان است، تا اطلاع ثانوی ممنوع است و از مدیران سازمان ها و مناطق شهرداری تبریز می خواهیم که این موضوع را به صورت جدی رعایت کنند و با نصب بنر و اطلاع رسانی های لازم، شهروندان را از این موضوع مهم آگاه کنند.
او گفت: امیدواریم با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و البته واکسیناسیون که در حال انجام است، طی ماه های آتی بتوانیم بیماری کرونا را در سطح شهر و کشور مدیریت کنیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار