به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت/

تقدیر رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایحان شرقی از نصر

1400/05/18 - 10:08 - کد خبر: 48753
کانون وکلای دادگستری

نصر: رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایحان شرقی با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این شهرستان و آگاه سازی جامعه تقدیر کرد.

به گزارش نصر،  حسین شربیانی، رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایحان شرقی در حاشیه نشست خبری با نمایندگان رسانه های ارتباط جمعی در محل کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.

در این لوح سپاس که به امضای "حسین شربیانی"، رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:
رسالت مشترکی که بین وکلا و خبرنگاران وحود دارد دفاع از حقوق عامه مردم می باشد و به حق می توان گفت خبرنگار و وکیل همانا حلقوم بغض گرفته جامعه هستند که صدای حق خواهی مردم از قلم آنان شنیده می شود و مصائب و مشکلاتی که در راه صعب و دشوار ستاندن حق مظلوم وجود دارد نه تنها این مبارزان نستوه و مدافعان حق و حقیقت را از پای نخواهد انداخت، بلکه همواره موجب رشد و اعتلای آنان آنان خواهد بود.
۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار فرصتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات خبرنگاران متعد و دلسوز و پاسداشت مقام شامخ انسان های وارسته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه با تیغ بران قلم، با ظلم و دروغ و تباهی در ستیزند.
بدین وسیله با تقدیم این لوح یادبود به نمایندگی از طرف هیات مدیره کانون وکلا و قاطبه وکلای استان زحمات شایان و ارزنده شما خبرنگار  فرهیخته و ارجمند در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری جامعه تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روزافزونتان را از درگاه باریتعالی خواستارم.
فروغ ایزدی همواره روشنگر راه حق مدارتان باد.
انتهای پیام/

پژوهشیار