انتظارات غیرمنطقی برخی شهروندان/ مقایسه اقلیم تبریز و شمال منطقی نیست

1400/05/17 - 15:08 - کد خبر: 48746
وادی رحمت تبریز

نصر: یکی از پایگاه های خبری تبریز با انتشار ویدیویی از یک شهروند تبریزی، آرامستان رشت و تبریز با دو وضعیت آب و هوایی متفاوت را با هم مقایسه کرده است!

به گزارش نصر، بدیهی است که آب و هوای مرطوب و طبیعت سرسبز شمال با وضعیت کوهستانی و سرد و خشک تبریز همخوانی نداشته و مقایسه این دو چندان منطقی به نظر نمی رسد.
مقایسه سرسبزی آرامستان رشت که در بدترین وضعیت نیز از فضای سبز و پوشش گیاهی مناسبی برخوردار است با آرامستان وادی رحمت تبریز که با مشکلات اقلیمی چون کمبود آب، گرد و خاک و اختلاف دمای فاحش در طول فصل مواجه هست، یا از روی نا آگاهی است یا نادانی.
با این اوصاف اما در سایه تلاش پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در تامین آب خام و آبیاری فضای سبز وادی رحمت، بلوک های قدیمی تبریز از پوشش گیاهی مناسبی برخوردارند.
مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز در واکنش به این مطلب در صفحه اینستاگرام خود به کنایه نوشت: اگر از مشکلات روز افزون اقلیمی و اداری خلاص شویم انشالله به تغییر آب و هوای تبریز نیز می رسیم!
فرخ جلالی تصریح کرده است: اگر از نگرانی دزدان شیرهای آب و سیم های برق،‌ نبود فضای کافی برای 30 سال آتی، حل مشکلات آسفالت و گلکاری، بحران کرونا و ضدعفونی و کسانیکه با چاقو به نگهبانان ما حمله می کنند خلاص شویم، به تغییر اقلیم کوهستانی تبریز نیز فکری خواهیم کرد.
وی ادامه داده است: سازمان را گلکاری می کنیم، میگن اول به مسایل دیگه رسیدگی کنین...! گل کاری نمی کنیم، تبریز کوهستانی رو با شمال معتدل مرطوب مقایسه می کنن....! ورود به سازمان رو ممنوع می کنیم، مردم گله می کنن... ممنوع نمی کنیم کرونا تهدید می کند...!
فرخ جلالی در پایان نوشته است: بفرمایید... این ریش و این قیچی... منتظر پیشنهادات شما هستیم!
انتهای پیام/

پژوهشیار