مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی خبرداد:

بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در آذربایجان شرقی

1400/05/16 - 18:02 - کد خبر: 48692
عکس

نصر: مدیرصندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی در خصوص بزرگداشت روز ۲۵ذی الحجه گفت: بازنشستگان به عنوان اصلی ترین رکن خانواده ها هستند و تکریم از آنان نباید تنها به یک روز خلاصه شود.

به گزارش نصر، طاهره احمدزاده در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت ۲۵ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، عنوان کرد: بازنشستگان اصلی ترین رکن خانواده ها هستند و توجه به این قشر همواره در فرهنگ دینی و ملی ما مورد تاکید بوده است.
مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی تصریح کرد: جامعه امروز ما باید بیشتر از تجارب، ظرفیت ها و برکات وجود عزیزان بازنشسته استفاده کند و تکریم از آنها نباید فقط به یک روز در سال اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه تک تک ارکان جامعه باید تکریم از بازنشستگان را به عنوان یک تکلیف برای خود تلقی کنند، اظهار کرد: صندوق بازنشستگی در کنار وظیفه اصلی خود که خدمت به بازنشستگان است، جهت تکریم از این عزیزان برگزاری همایش و برنامه هایی از قبیل پیاده‌روی را نیز در نظر داشت که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این برنامه ها منتفی شد.
احمدزاده از عملکرد صندوق بازنشستگی استان درخصوص بزرگداشت روز خانواده و‌ تکریم از بازنشستگان خبرداد: ۸نفر به عنوان بازنشستگان نمونه استانی امسال در ۵محور؛ فرهنگ و هنر، ایثارگری، آموزش و پژوهش، ورزشی و خدمات عام المنفعه بررسی و انتخاب شدند.
وی درخصوص برگزاری مراسمات اجتماعی برای بازنشستگان نیز گفت: به مناسبت روز ۲۵ذی الحجه با همکاری وزارت بهداشت و مرکز بهداشت تبریز ما موفق به برگزاری طرح واکسیناسیون بازنشستگان شدیم که این طرح با استقبال خوب آنان نیز مواجه شد.
مدیر صندوق بازنشستگی استان اضافه کرد: همچنین در همین راستا برگزاری دوره های آموزش بازنشستگان در زمینه شادزیستن، تندرستی و سلامت روان نیز انجام شد که به صورت وبینار این دوره ادامه دار خواهد بود.
این گزارش در پایان می افزاید؛ طاهره احمدزاده در تیرماه سال جاری به عنوان مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی منصوب شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار