به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت/

تقدیر مدیرعامل هواپیمایی آتا از نصر

1400/05/16 - 17:59 - کد خبر: 48689
هواپیمایی آتا

نصر: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این شهرستان و آگاه سازی جامعه تقدیر کرد.

به گزارش نصر، مهدی فتحی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی آتا با حضور در تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن قرار گرفتن در نحوه فعالیت نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.
 

در این لوح سپاس که به امضای "مهدی فتحی"، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی آتا خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

خبرنگاری رسالتی است که با ایثار، عشق، فداکاری و مسئولیت اجتماعی آمیخته است. خبرنگاران مبین حقیقت و راستی اند تا مسیر حرکت جامعه به سوی سربلندی و پیشرفت باشد.
با گرامیداشت هفدهم مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید، زنده یاد محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه ی اصحاب رسانه، به ویژه خبرنگاران محترم تبریک عرض نموده و از همراهی همدلانه و تاثیرگذار آنان تقدیر می نمایم.
ضمن قدردانی از رسانه محترم نصر نیوز بابت بازتاب فعالیت ها و دستاوردهای شرکت هواپیمایی آتا در طول سال گذشته، از درگاه پروردگار مهربان برای تمامی اهالی فرهیخته و ارجمند عرصه رسانه و اطلاع رسانی کشور، آرزوی تندرستی، بهروزی و نیکبختی دارم.

انتهای پیام/

پژوهشیار