راه اندازی قطار تهران ـ تبریز ـ بندرشرفخانه ـ سلماس

1400/05/16 - 13:40 - کد خبر: 48676
قطار

نصر: مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان از راه اندازی قطار مسافری تهران ـ تبریز ـ بندرشرفخانه ـ سلماس و بالعکس از امروز خبر داد.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانی روز شنبه در یک نشست خبری افزود: این قطار به منظور خدمت رسانی به هموطنان با ظرفیت ۱۲۰ نفر در هر رام، به صورت سه روز در هفته، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه راس ساعت ۲۰:۱۰ از تهران حرکت و بعد از ورود به تبریز در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه به بندر شرفخانه و سلماس اعزام می‌ شود.
وی در رابطه با زمان حرکت این قطار از تبریز به بندر شرفخانه و سلماس و بالعکس گفت: این قطار، روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته راس ساعت ۸:۴۵ از تبریز به سمت سلماس حرکت و در ساعت ۱۳:۴۵ همان روز از سلماس مراجعت و بعد از ورود به تبریز در ساعت ۱۷:۳۰ همان روز به تهران اعزام می‌ شود.
مدیرکل راه ٱهن منطقه ٱذربایجان از توقف و مسافرگیری این قطار در ایستگاه‌های مسیر تبریز ـ سلماس خبر داد و اضافه کرد: با هدف بهره مندی هموطنان عزیز از امکانات تفریحی بندر شرفخانه، این قطار در ایستگاه‌های مسیر تبریز ـ سلماس از جمله بندر شرفخانه توقف خواهد داشت و به جابه جایی هموطنان مسافر به بندر شرفخانه اقدام خواهد کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار