فرماندار:

رتبه چهارم تولید در آذربایجان شرقی به هشترود اختصاص دارد

1400/05/16 - 13:32 - کد خبر: 48671
امین امینیان

نصر: فرماندار هشترود با بیان این‌که بر پایه تولید همه شاخص‌های زندگی ارتقاء پیدا می کند، گفت: شهرستان هشترود رتبه چهارم استانی را از لحاظ تولید به دست آورده است.

به گزارش نصر، امین امینیان در جلسه هماهنگی و تدوین طرح های اشتغالزایی، خاطرنشان کرد: در سایه تولید، درآمد خانوار افزایش می یابد و کیفیت زندگی بهبود خواهد یافت. 
وی متذکر شد: همه باید در امر تولید اهتمام جدی و ویژه داشته باشند؛ چرا که با تولید می توان به رفع بیکاری و ایجاد درآمد پایدار اقدام کرد. 
وی اظهار کرد: ستاد فرمان اجرایی حضرت امام، کارهای خوبی را برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف انجام میدهد بر همین اساس ما از مسئولان این ستاد میخواهیم بر پایه ظرفیت های هشترود، توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند. 
امینیان اضافه کرد: همه حوزه های موجود در شهرستان باید از تسهیلات «سحاب» ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص پیشبرد اهداف تولید استفاده کنند. 
وی با انتقاد از بعضی مسئولان در خصوص بی توجهی به استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در خصوص افزایش تولید، دامه داد: ادارات باید برنامه منظمی در امر تولید داشته باشند تا شاهد ارتقاء کیفیت و کمّیت تولید در منطقه باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار