مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:

شرکت کلرپارس موظف به رفع مشکلات زیست محیطی خود در زمان‌بندی تعیین‌شده است

1400/05/13 - 23:00 - کد خبر: 48562
هنربر

نصر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر تشکیل کارگروهی تخصصی برای ارائه راهکار حل مشکلات ایمنی و زیست‌محیطی شرکت کلرپارس با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول، گفت: شرکت کلرپارس موظف است در زمان‌بندی تعیین‌شده راهکارهای لازم را اجرایی و مشکلات زیست محیطی خود را رفع کند.

به گزارش نصر، محمدباقر هنربر در جلسه ای در استانداری با اشاره به نقش شرکت کلرپارس در تولید و اشتغال استان، گفت: در کنار بحث تولید، مسأله محیط زیست و ایمنی هم بسیار مهم است و نباید مورد غفلت واقع شود.

وی با بیان اینکه حمایت‌های خوبی از شرکت کلرپارس انجام شده است، افزود: این جلسه نیز در جهت حمایت از این واحد تولیدی است و می‌خواهیم فعالیت‌های تولیدی با ایمنی و رعایت الزامات زیست‌محیطی ادامه یابد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای ایمن‌سازی و مصون‌سازی شرکت کلرپارس، گفت: از منظر پدافند غیرعامل اقدامات انجام شده در این شرکت کافی نیست.

محمدباقر آقایی ادامه داد: طرح مقابله با تهدیدهای شیمیایی کلرپارس در حال تهیه است و راهکارهای لازم در این طرح در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز در این جلسه گزارشی از مسائل و مشکلات زیست‌محیطی شرکت کلرپارس ارائه کرد و سپس مدیران این شرکت به تشریح اقدامات انجام‌شده جهت رفع مشکلات پرداختند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات زیست‌محیطی و ایمنی شرکت کلرپارس در نشستی با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط و مدیران این شرکت بررسی شد.
 
انتهای پیام/

پژوهشیار