فرماندار تبریز:

شهروندان به اخبار صفحات مجازی فاقد مجوز استناد نکنند

1400/05/13 - 11:29 - کد خبر: 48516
بهروز مهدوی

نصر: فرماندار تبریز با بیان این‌که شهروندان به اخبار صفحات مجازی فاقد مجوز استناد نکنند، گفت: پلیس محترم فتا با صفحات مجازی که با جعل عنوان رسانه در حال جوسازی هستند برخورد خواهد کرد.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی در این خصوص گفت: برخی افراد با جعل عنوان یک رسانه همگام با رسانه‌های معاند در حال تشویش اذهان عمومی بر علیه حاکمیت و نظام هستند.
وی ادامه داد: مدتی است چند نفر که خود را اصحاب رسانه و خبرنگار معرفی می‌کنند، با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی به دروغ خود را یک رسانه به شهروندان معرفی کرده و سعی در ایجاد جای پای برای خود هستند.
وی افزود: در حالی که برابر استعلام صورت گرفت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این صفحه فاقد مجوز بوده و توسط یک فرد فاقد صلاحیت مدیریت می شود.
مهدوی خاطرنشان کرد: پلیس فتا با صفحات مجازی غیرمجاز و غیرقانونی که نشر اکاذیب نموده و نگرانی و بی‌اعتمادی را در بین مردم ایجاد می‌کنند، برخورد خواهد کرد.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری، وی در پایان ضمن تشکر از رسانه‌های جمعی دارای مجوز و روشنگر متذکر شد: همکاری متقابل ارگان‌های اجرایی و رسانه‌ها در جهت روشنگری و شفافیت همیشه به نحو احسن انجام گرفته است؛ ولی هیچ مسئولی با افرادی که عنوان رسانه را جعل نموده و مجرم هستند و ادبیات رسانه‌های بیگانه را بازتولید می‌کنند، نمی‌تواند مصاحبه کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار