جواد رحمتی:

اصلی‌ترین موضوع، فساد در شهرداری‌هاست / از معرفی نزدیکان شورا تا تعیین سهمیه برای مدیران شهرداری

1400/05/13 - 11:10 - کد خبر: 48511
جواد رحمتی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین موضوع، فساد در شهرداری‌هاست که باید در این دوره به آن توجه جدی شود، گفت: شورایی که برای شهرداری‌ها در تعیین مدیران سهمیه تعریف کند و یا افراد و نزدیکان خود را به شهرداری معرفی کند هرگز نخواهد توانست در مقابل فساد و مسائل و مشکلات موجود موفق عمل کند.

به گزارش نصر، جواد رحمتی امروز در دیدار با منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه نظارت یکی از وظایف اصلی و ذاتی شوراهای اسلامی است، اظهار داشت: شورا باید شهرداری را موظف به ارائه میزان دارایی، املاک در اختیار و املاک به فروش رسانده کند.
وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین موضوع، فساد در شهرداری‌هاست که باید در این دوره به آن توجه جدی شود، افزود: شورایی که برای شهرداری‌ها در تعیین مدیران سهمیه تعریف کند و یا افراد و نزدیکان خود را به شهرداری معرفی کند هرگز نخواهد توانست در مقابل فساد و مسائل و مشکلات موجود موفق عمل کند.
وی ادامه داد: برای مقابله با فساد باید به ساختارها توجه کرد همچنین شهرداری که از سوی شورا انتخاب می‌شود، باید از مصوبات شورا تبعیت کند نه فردفرد اعضای شورا.
رحمتی خاطرنشان کرد: تبریز دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است و آذربایجان را با نام تبریز می‌شناسند؛ بنابراین اعضای شورای شهر به جای کارهای روزمره، باید با شناخت ظرفیت‌های این کلان‌شهر به فکر توسعه آن در همه ابعاد باشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار