فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان:

مجموعه فرهنگی و تاریخی باغشمال هدیه ارتش به مردم تبریز

1400/05/13 - 00:44 - کد خبر: 48494
امیر سرتیپ شفیعی

نصر: فرمانده لشگر ۲۱ حمزه آذربایجان با بیان اینکه مجموعه فرهنگی باغشمال هدیه ارتش به مردم تبریز است، گفت: با ایجاد فضای پرنشاط مجموعه باغشمال در محل سابق پادگان ارتش، یک برگ زرین دیگر در تاریخچه ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی در مراسم افتتاح فاز اول مجموعه فرهنگی باغشمال تبریز گفت: در گذشته این مکان مقدس جایی بود که درجه داران و افسران آموزش های مختلف را می دیدند و در هشت سال دفاع مقدس از تمامیت ارضی ما دفاع می کردند و هم اکنون نیز به مکان مقدس دیگری تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که حرکات خودش را بر اساس منویات مقام معظم رهبری تنظیم کرده و بر روی ریل ولایت حرکت کند.

امیر شفیعی افزود: افتخار داریم در لباس مقدس ارتش در همه عرصه ها پیشقدم باشیم چرا که دستور ولی امرمان است و باید اجرا شود.

فرمانده لشگر ۲۱ حمزه آذربایجان خاطرنشان کرد: ارتش توانمند، ارتش قدرتمند، ارتش ولایتمدار همیشه و همیشه در جای جای ایران اسلامی جلوتر از مسئولان منطقه وارد عمل شده و در تمام عرصه ها برای مثال زلزله کرمانشاه سیل گلستان و جای جای ایران اسلامی با تمامی قدرت ثابت کرده است که برابر منویات حضرت آقا فدایی ملت ایران عزیز هستیم.

امیر شفیعی اضافه‌ کرد: امروز مطمئن هستم ارواح طیبه شهدا از تک تک ما رضایت کامل دارند چرا که این مکان مقدس به یک مکان مقدس دیگر تبدیل شده که دغدغه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی باغشمال هدیه ارتش به مردم تبریز است، گفت: با ایجاد فضای پرنشاط مجموعه باغشمال در محل سابق پادگان ارتش، یک برگ زرین دیگر در تاریخچه ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.

امیر شفیعی تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی با قدرت پشتیبان ولایت است و در این راه از تمام داشته های خود خواهیم گذشت و فدایی ملت هستیم.

این گزارش می افزاید، مساحت کل مجموعه تاریخی - فرهنگی باغشمال  ۱۰ هکتار  است که در محل سابق تیپ 121 متحرک هجومی نزاجا اجرایی می شود. فاز اول این طرح امروز در مساحتی معادل ۴۶ هزار مترمربع با وجود انتقاداتی نسبت به افتتاح ناقص آن توسط شهرداری تبریز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

پژوهشیار