خبر/

نظمی: همکاری تراکتور با دژاگه و شجاعی به پایان رسید

1400/05/12 - 12:07 - کد خبر: 48440
اشکان دژاگه

نصر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز گفت: همکاری بین این باشگاه با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به پایان رسیده و هم اکنون هیچ ارتباطی بین باشگاه و این ۲ بازیکن وجود ندارد.

به گزارش نصر، جمشید نظمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: این دو بازیکن قراردادهای سه ساله با باشگاه تراکتور منعقد کرده بودند که این قرارداد در پایان فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور به پایان رسید و اگر کادر فنی جدید، علاقه ای به همکاری با آنها نداشته باشد مذاکره ای برای بازگشت آنها به انجام نمی رسد.
وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات شجاعی و دژاگه در مدت زمان حضورشان در تراکتور، برای آنها در ادامه مسیر زندگی ورزشی خود آرزوی موفقیت کرد.
نظمی همچنین از پایان قرارداد تعداد پنج بازیکن اصلی باشگاه تراکتور خبر داد و اظهار داشت: بلافاصله پس از اتمام بازی های لیگ برتر مذاکرات خود برای تمدید قرارداد این بازیکنان را شروع کرده ایم و بسیار علاقمندیم تا این نفرات در فصل جدید نیز تراکتور را همراهی کنند.
وی با بیان اینکه جذب نفرات جدید برای تراکتور با نظر نهایی سرمربی تیم صورت می گیرد، ادامه داد: بر همین اساس از چند روز گذشته بررسی ها برای جذب نفرات مورد نظر سرمربی جدید تیم آغاز شده است و پس از جمع بندی نهایی و اعلام فهرست نفرات نهایی، مذاکرات برای استخدام آنها از سوی باشگاه انجام خواهد شد.
نظمی یادآور شد: طبق اعلام سرمربی تیم ، ظرف حداکثر ۱۰ روز آینده تیم جدید تراکتور بسته می شود تا با خیال آسوده در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان برویم.
به گزارش ایرنا، باشگاه تراکتور برای فصل آینده لیگ برتر فراز کمالوند را به عنوان سرمربی منصوب کرد و در اولین اقدام برای جذب نفرات جدید علیرضا نقی زاده بازیکن بومی مس رفسنجان را به خدمت گرفت.
میلاد شیخ فحرالدینی، وینگر تراکتور نخستین بازیکن جدا شده این تیم است که با اتمام قرارداد خود از آن جدا شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار