اختصاصی نصر/

آیا محدودیت کرونایی در آرامستان تبریز اعمال خواهد شد؟

1400/05/12 - 12:47 - کد خبر: 48403
وادی رحمت

نصر: رئیس آرامستان تبریز گفت: در صورت عدم تامین هزینه های مربوطه و عدم همکاری سایر نهاد ها، آرامستان تبریز قادر به اعمال محدودیت کرونایی نخواهد بود.

به گزارش نصر، "فرخ جلالی"، در گفت و گو با خبرنگار نصر با بیان این که ابلاغیه بازگشت محدودیت ها به آرامستان تبریز فقط به صورت تلفنی از سوی ستاد مبارزه با کرونا شهرداری ابلاغ شده، اما به صورت کتبی نیز ابلاغ خواهد شد، گفت: اگر در این دوره نظارت نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی و مردم نباشد و همچنین هزینه های آن تامین نشود، به هیچ وجه قادر به اعمال محدودیت ها در این شرایط قرمز کرونایی نخواهیم بود.
وی از درگیری شدید نیروهای وادی رحمت و مردم در زمان اعمال محدودیت ها در وضعیت قرمز کرونایی در دوره های قبل خبر داد و افزود: امکان کنترل شرایط محدودیت بدون همکاری و نظارت سایر ارگان ها برای خدمه وادی رحمت وجود ندارد، چرا که هستند مردمانی که به هیچ وجه حاضر به همکاری نیستند و حتی چندین مورد داشتیم که با ماشین از روی پای پرسنل وادی رحمت رد شده بودند.
جلالی ادامه داد: در دوره های گذشته، روزانه شاهد چندین مورد درگیری بین پرسنل وادی رحمت و مردم بوده ایم و در حال حاضر نیز چندین پرونده در دادسرا در این خصوص وجود دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار