نایب قهرمان المپیک توکیو؛

شکست دادن تیم ژاپن راحت نبود/ تلاش می‌کنم دوره بعدی در بخش انفرادی المپیک حضور داشته باشم

1400/05/11 - 09:35 - کد خبر: 48358
امیرمحمد بخشی

نصر: المپین آذربایجان‌شرقی گفت: ژاپن با تمام قدرت آمد بود که به فینال مسابقات تکواندو تیمی راه یابد، اما توانستیم این تیم را در کشور خودش شکست دهیم.

به گزارش نصر، امیرمحمد بخشی اظهار داشت: المپیک‌ بزرگترین میدان ورزشی هست هر کشوری که میزبانی می‌گیرد تلاش می‌کند در تمام رشته های عملکرد مطلوبی داشته باشد و همین در رشته تکواندو هم برای میزبان صدق می‌کرد.
وی گفت: در بحث مسابقات تیمی که در ۲۰۲۰ توکیو به صورت آزمایشی برگزار شد ۵ تیم حضور داشتند که کشور ایران و‌ چین فینالیست شدند و باید بگویم ژاپن برای طلای تکواندو تیمی حساب ویژه‌ای باز کرده بود و بازی اول ما با تیم میزبان بود و توانستیم با تمام قدرت برابر این تیم به برتری رسیده و به فینال مسابقات راه یابیم.
تکواندوکار آذربایجان‌شرقی افزود: برابر چین هم در راند اول برابر پیش رفتیم، اما متاسفانه در راند دوم نتیجه را واگذار کردیم و به مقام نایب قهرمانی المپیک دست یافتیم.
وی در مورد اردوهای تیم ملی تکواندو کشور پیش از المپیک گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، اردوهای تیم ملی به صورت منظم برگزار شده و فدراسیون تکواندو نهایت تلاش خود را برای آمادگی تیم تکواندو انجام داد که جا دارد از تلاش آقای پولادگر و سایر مسوولان فدراسیون تکواندو تشکر کنم.
وی در مورد اینکه نتایج بخش انفرادی و عدم نتیجه‌گیری تکواندوکاران بخش انفرادی گفت: آرمین هادی‌پور و میرهاشم‌ حسینی مثل برادران من هستند و با شکست‌های‌شان ناراحت و‌با پیروزی‌های‌شان شاد می‌شویم و وقتی نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند من هم به شدت ناراحت شدم اما در مورد عدم نتیجه گیری تکواندو در بخش انفرادی باید مربیان تیم صحبت کنند و من فقط می‌توانم در مورد بخش تیمی اظهار نظر کنم.
امیرمحمد بخشی گفت: خوشحالم که تلاش من و عرفان ناظمی بی‌نتیجه نمانده و توانستیم در المپیک توکیو به مدال دست یابیم و جا دارد ‌از خوانواده‌ام‌ که‌ زحمت من را ‌کشیدند‌ و من را به این‌ جایگاه رساندند تشکر کنم. و یک تشکر ‌ویژه می‌کنم از مدیر ‌کل ورزش استان آقای بهتاج و رئیس هیات تکواندو استان آقای رنجبر‌پور که همیشه هوای ما را داشتند.
این تکواندوکار ملی‌پوش میانه‌ای در پایان گفت: تلاش می‌کنم در دوره بعدی المپیک در بخش انفرادی مسابقات جوایز حضور را یافته و بتوانم این بار در بخش انفرادی به مدال المپیک دست یابم.
انتهای پیام/

پژوهشیار