وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

نمی‌توان از تحولات بزرگ رخ داده در زیرساخت‌های فضای مجازی چشم‌پوشی کرد

1400/05/10 - 13:53 - کد خبر: 48326
محمدجواد آذری جهرمی

نصر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حوزه زیرساخت‌های فضای مجازی تحولات بزرگی رخ داده که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

به گزارش نصر، «محمدجواد آذری جهرمی» در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران حاضر شد و افزود: حضور در دولت، فرصت بزرگی بود که برای من به وجود آمد. این فرصت برای ما، تلخی‌ها و شیرینی‌هایی داشت که با شادی و ناراحتی مردم همراه بود.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: فرصت چهار ساله‌ای که پیش آمد را غنیمت شمردیم و از اولین ثانیه‌های آغاز به کار تا زمانی که وزرای کابینه‌ بعدی رای اعتماد بگیرند مسئولیت بر عهده ما است و تا ساعت آخر باید با دقت آن را انجام دهیم.
آذری جهرمی تاکید کرد: برای ما افتخاری بود در شرایطی که ویروس کرونا تمام دنیا را تحت‌تاثیر خود قرار داده و مشکلات زیادی ایجاد کرده بود، فضای مجازی توانست با زیرساخت‌هایی که فراهم شده بود کورسوی امیدی برای اساتید، دانشجویان، مدافعین سلامت و بسیاری از افراد دیگر به وجود آورد تا بتوان با استفاده از آن، خلاهای ناشی از فراگیری کرونا را پر کرد.
وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: برخی به مسائل فضای مجازی ایراداتی می‌گیرند، امیدواریم این ایرادات در دولت بعدی مرتفع شوند اما نمی‌توان از تحولات بزرگی که در این حوزه رخ داد چشم‌پوشی کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار