مربی تیم فوتبال تراکتور:

سایپا چیزی برای از دست دادن نداشت

1400/05/09 - 10:06 - کد خبر: 48230
عکس

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: سایپا چیزی برای از دست دادن نداشت و برای همین بازی امشب سخت بود ولی خدا را شکر توانستیم پیروزی پر گلی کسب کنیم.

به گزارش نصر، بهزاد باشتان شامگاه جمعه در نشست خبری بعداز بازی تیمش برابر سایپا گفت: سایپا برای ماندن در لیگ تلاش می‌کرد و برای همین کار ما سخت شده بود ولی با همت بازیکنان و کادر فنی توانستیم پیروزی خوبی کسب کنیم.
وی افزود: یک فصل طولانی و فرسایشی را پشت سر گذاشتیم. تمام تلاش خود را کردیم تا شانس کسب سهمیه داشته باشیم.
وی ادامه داد: جای هواداران در لیگ برتر و همچنین بازی امشب خالی بود. این سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم.
مربی تراکتور با اشاره به اینکه اگر امسال هواداران در ورزشگاه بودند تراکتور جایگاه بهتری در پایان فصل داشت، افزود: به هرحال کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند.
وی ابراز داشت: سایپا تیم بازیکن ساز بود و از سقوط این تیم به دسته یک ناراحت هستیم. امیدواریم با تدابیر مدیران این باشگاه هرچه زودتر این تیم به لیگ برتر برگردد.
سرخ‌پوشان فوتبال تبریز امشب در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سایپا رفتند و این تیم را با نتیجه پنج بر یک از پیش‌رو برداشتند.
در این دیدار خانگی، سعید واسعی، سامان نریمان جهان، میلاد فخرالدینی، علی فتحی و پیمان بابایی به ترتیب در دقایق ۱۳، ۲۸، ۴۵، ۶۹ و ۸۷ برای تراکتور گلزنی کردند.
با این پیروزی، شاگردان فیروز کریمی ۴۵ امتیازی شده و در رده چهارم جدول قرار گرفتند تا پایان خوشی در لیگ بیستم داشته باشند.
تراکتور حالا باید منتظر مشخص شدن قهرمان جام حذفی باشد تا تکلیف کسب سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم مشخص شود.
با این نتیجه تیم‌های سایپا به همراه ماشین سازی به لیگ دسته اول سقوط کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار