رشیدی تاکید کرد:

عملکرد تبعیض‌آمیز برخی مدیران شهرداری در جذب و تبدیل وضعیت افراد خاص/ مدیریت شهرداری با شفافیت، میانه‌ی خوبی ندارد

1400/05/08 - 12:36 - کد خبر: 48197
روح الله رشیدی

نصر: منتخب مردم تبریز در ششمین دوره شورای اسلامی گفت: عملکرد تبعیض‌آمیز برخی مدیران شهرداری در جذب و تبدیل وضعیت افراد خاص، نارضایتی کارکنان را تشدید کرده است.

به گزارش نصر، روح الله رشیدی با اشاره به وضعیت غیرقابل قبول نیروی انسانی در شهرداری تبریز، افزود: قراردادهای متنوع و پرداختی‌های ناعادلانه، از مهمترین مسائل درون‌سازمانی شهرداری تبریز است. این مسئله، عملاً مانع بسیاری از اقدامات اصلاحی شده است.
وی اضافه کرد: عملکرد تبعیض‌آمیز برخی مدیران شهرداری در جذب و تبدیل وضعیت افراد خاص، نارضایتی کارکنان را تشدید کرده است و متاسفانه مدیریت شهرداری با شفافیت، میانه‌ی خوبی ندارد و شورای شهر هم نتوانسته به تکلیف نظارتی خودش در این زمینه به خوبی عمل کند.
رشیدی گفت: اخیراً و در فاصله‌ی انتقال به شورای ششم با تاسف، خبرهای آزاردهنده‌ای از تبدیل وضعیت‌ها شنیدیم که البته توضیح قانع‌کننده‌ای نیز ارائه نشد. با این رویکرد، حتماً نارضایتی ایجاد می‌شود و مدیران شهرداری، باید پاسخگوی این نارضایتی‌ها باشند.
وی تاکید کرد: ما بارها و به صراحت اعلام کرده‌ایم که حتما بعد از استقرار شورای ششم، اقدامات مربوط به جذب و تبدیل وضعیت را بررسی خواهیم کرد و در قبال هرگونه تصمیم و دستور غیرقانونی، مسئولان مربوطه باید توضیح دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار