ملی پوش دومیدانی تبریزی مطرح کرد:

دادروان مربی تیم است/ تاکنون هیچ یک از علائم کرونا را ندارم 

1400/05/07 - 17:00 - کد خبر: 48182
مهدی پیرجهان

نصر: دونده 400 متر بامانع تبریزی گفت: آقای دادروان فقط مربی من نیستند، ایشان بعنوان مربی برتر در رشته دو سرعت و موانع تیم ملی هستند و اغلب رشته هایی که ده گانه است ایشان بهترین گزینه بودند. 

به گزارش نصر، چند روز قبل بود که در خبر ها اعلام شد مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ متر بامانع ایران با مثبت شدن آخرین تست کرونا، المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد. 
"مهدی پیرجهان"  در مصاحبه با خبرنگار نصر گفت: تا این لحظه نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده و چرا باید کسی که واکسن کرونا را زده بود، اکنون مبتلا به کرونا باشد.
وی افزود: متاسفانه تمام 4 مرتبه تست هایی که برای کرونا دادم مثبت شد. 
پیرجهان اضافه کرد: از علائم کرونا هیچ کدام را ندارم و هیچ یک از علائم را تا این لحظه نداشته ام.
وی ضمن اظهار تاسف گفت: امیدوارم هیچ کس این اتفاق تلخ را در این موقعیت حساس تجربه نکند. 
وی با اشاره به شایعاتی که درباره مربی تیم مطرح شده است، اظهار کرد: آقای دادروان بعنوان مربی تیم ملی انتخاب شده بودند، در مسابقاتی که برگزار کردیم من عملکرد خوبی در بین چهار نفر داشتم و این باعث شد که آقای دادروان بعنوان مربی برتر عازم مسابقات شوند. 
وی تصریح کرد: آقای دادروان فقط مربی من نیستند، ایشان بعنوان مربی برتر در رشته دو سرعت و موانع تیم ملی هستند و اغلب رشته هایی که ده گانه است ایشان بهترین گزینه بودند. 
 
 
وی ادامه داد: حضور ایشان در توکیو فقط بخاطر پیرجهان نیست و سفر ایشان خالی از تجربه در مسابقات بعدی برای من نخواهد بود. 
پیرجهان ادامه داد: امیدوارم کاروان ایران نتیجه خوبی را داشته باشد و به تمامی ورزشکاران آرزوی موفقیت دارم. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: یازده ماه دیگر مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا و دوازده ماه دیگر بازی های آسیایی را پیش رو دارم، به مردم ایران و مردم غیور آذربایجان قول می‌دهم که در مسابقات آینده بهترین نتیجه را رقم بزنم.
انتهای پیام/

پژوهشیار