گزارش اختصاصی نصر از جلسه منتخبین شورای شهر؛  

انتخاب شهردار تبریز کلید خورد/ تغییر در دستور کار شورای جدید

1400/05/06 - 23:12 - کد خبر: 48166
شهرداری تبریز

نصر: منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تبریز چهارشنبه ۶ مرداد انتخاب شهردار را کلید زدند و با اکثریت آرا رای به تغییر شهردار فعلی تبریز دادند.

به گزارش خبرنگار نصر، درجلسه ای که بدین منظور تشکیل شده بود به غیر از نوای باغبان ۱۲ عضو دیگر شورای شهر جدید حاضر بودند و درنهایت ۵ کاندیدا موفق شدند بیشترین آرا را کسب نمایند.
آنچه از خروجی جلسه حائز اهمیت بود اینکه اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورا بر اصل ضرورت تغییر در مدیریت شورا و شهرداری تبریز تاکید داشتند.
تغییر در مدیریت شورا همچنین شهرداری تبریز به اذعان اکثریت اعضای شورا اولین پیام شهروندان تبریزی در انتخاب نمایندگان جدید برای پارلمان شهر است.
براساس این گزارش شنبه آینده هر عضو شورای ششم می تواند حداکثر نام ۲ نفر را به عنوان کاندیدای مدنظر خود برای پست شهرداری مطرح کند.
طبق توافق به عمل آمده بین منتخبین مردم کاندیداهایی که بیشتر از ۵ رای داشته باشند برنامه های خود برای مدیریت شهر را ارائه و درنهایت رای گیری نهایی انجام می شود.
حال باید منتظر ماند و دید آیا شورای شهر انقلابی تبریز قادر خواهد بود در اولین جلسه رسمی و شروع فعالیت خود شهرداری جدید انتخاب کند یا نه ؟!
انتهای پیام/

پژوهشیار