منادی خبر داد؛

خبرهای خوشی درباره رتبه‌بندی فرهنگیان به گوش خواهد رسید

1400/05/06 - 10:06 - کد خبر: 48120
علیرضا منادی

نصر: رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درباره رتبه بندی به زودی خبرهای خوشی از مجلس به گوش خواهد رسید، گفت: همه تلاش ما این است که معلمان روزگار خوشی داشته باشند.

به گزارش نصر، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در دومین روز از در سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در حال حاضر در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است که امکان پوشش آن از طریق شبکه شاد برای خبرنگاران فراهم شده است، گفت: ان‌شاءالله درباره رتبه بندی به زودی خبرهای خوشی از مجلس به گوش خواهد رسید. همه تلاش ما این است که معلمان روزگار خوشی داشته باشند.
وی ادامه داد: یکی از بحث‌های مهم بحث مهارت است. ۵۰ درصد دانش آموزان باید در آموزش و پرورش باید به سمت رشته‌های مهارتی بروند. مهارت ما در حال حاضر به سمت ۳۰ درصد و ۳۴ درصد رسیده است اما کافی نیست.
منادی بیان کرد: بحث کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه‌ای را در دست اقدام دارد که برخی جاها خلاف قانون است. البته این مصوبه چند محسنه خوب دارد.
وی اظهار کرد: آموزش و پرورش می‌گوید کنکور ما را بیچاره کرده است. اما باید یک غربالگری کنیم. معدل دانش آموزان در امتحانات نهایی در سیستان بلوچستان ۱۲ است و یزد ۱۶ است ولی در کنکور دو نمره بچه‌های سیستان و بلوچستان بالاتر می‌آید و ۱۴ می‌شود چون تلاش می‌کند. باید کاری کنیم عدالت آموزشی رعایت شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار