فرماندار میانه؛

تمامی ظرفیت بخش درمان میانه در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی است

1400/05/05 - 20:30 - کد خبر: 48105
کرونا، بیمارستان

نصر: فرماندار میانه گفت: با توجه به افزایش مراجعین به بیمارستان‌های شهرستان و کاهش سن مبتلایان به کرونا، با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته، مدافعان سلامت با استفاده از تمام ظرفیت شهرستان خدمات درمانی مطلوب به بیماران و مراجعین ارائه می‌کنند.

به گزارش نصر، محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت کرونای شهرستان، از مساعدت‌های مسئولین استانی در حوزه درمان جهت تامین تجهیزات و اقلام دارویی مورد نیاز شهرستان، قدردانی کرد.
وی با اشاه به مصوبه ستاد کرونای استان مبنی بر استقرار بیمارستان موقت در مجاورت یکی از بیمارستان های میانه گفت شهرستان میانه ضمن ایجاد فضاهای درمانی مناسب در کنار فضای بیمارستانی جهت استقرار بیمارستان موقت دیگر نیازمند فراهم شدن نیروی انسانی و تجهیزات لازم در این زمینه است.
وی با دعوت عموم مردم، اصناف، کسبه و بازاریان و ادارات به رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: با درخواست شهرستان و مصوبه استانی با اختصاص واکسن چند برابر برای شهرستان جهت واکسیناسیون گروه هدف 50 سال به بالا، امیدواریم با رعایت محدودیت های اعلام شده در سطح شهرستان شاهد عبور از موج پنجم کرونا و کاهش آمار مبتلایان باشیم. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه از واکسیناسیون افراد بالای 45 سال در شهرستان میانه خبر داد و گفت با توجه به شروع  موج پنجم کرونا در کشور همکاری مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای کاهش مبتلایان بسیار ضروری است.
محمدحسین صومی با تاکید بر فراهم کردن ارائه خدمات مطلوب به بیماران گفت در موضوع تامین داروی مورد نیاز بیماری کرونا مشکل خاصی نداریم و نیاز شهرستان نیز به مقدار لازم تامین شده است.
جلسه بررسی وضعیت کرونای شهرستان میانه با حضور محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار