محرومیت تعلیقی برای توهین آشکار

1400/05/05 - 13:31 - کد خبر: 48081
حامد لک

نصر: دروازه‌بان تیم پرسپولیس تنها به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.

به گزارش نصر، توهین حامد لک دروازه‌بان تیم پرسپولیس به توپ جمع‌کن ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز را نه تنها حاضرین در ورزشگاه، بلکه کل ایران شنیدند.
مستندات موجود حکایت از یک محرومیت سنگین برای دروازه‌بان پرسپولیس داشت، اما کمیته انضباطی تنها یک جلسه به شکل تعلیقی لک را محروم کرد. به نظر می‌رسد اگر فیلم توهین حامد لک در فضای مجازی منتشر نمی‌شد کمیته انضباطی حتی این یک جلسه محرومیت تعلیقی را نیز به وی نمی‌داد.
متن این حکم به شرح زیر است:
در خصوص تخلف صورت گرفته از سوی حامد لک دروازه‌بان تیم پرسپولیس در مسابقه با تیم ماشین‌سازی تبریز مبنی بر بدرفتاری مشارالیه در قبال مقام غیررسمی باتوجه به مستندات ارائه شده، اعضای کمیته انضباطی بدین شرح اعلام رای می‌نماید‌: باتوجه به عدم سابقه انضباطی حامد لک در این فصل از مسابقات و اوضاع و احوالی که منجر به تخلف شده است، اعضای کمیته انضباطی با در نظر گرفتن مواد 93 و 94 مقررات انضباطی وفق مواد 13 و 54 و 117 مقررات انضباطی حامد لک را به یک جلسه تعلیقی به مدت  6 ماه و مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.
 ضمناً وفق ماده 50 مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس نیز به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد‌. این رای در قسمت محرومیت تعلیقی قطعی و در قسمت جریمه نقدی تا 7 روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف می‌باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار