نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛

پیشرفت های ایران در حوزه پزشکی خیره کننده است

1400/05/04 - 15:40 - کد خبر: 48028
عکس

نصر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تجلیل از تلاش محققان و دانشمندان ایرانی گفت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه علوم پزشکی بویژه در تولید واکسن خیره کننده و موجب افتخار است.

به گزارش نصر، آیت الله سید حسن عاملی در حاشیه تزریق واکسن ایرانی برکت افزود: این پشرفت‌ها بویژه در زمینه  واکسن از جمله کشف و تولید واکسن برکت بسیار ارزنده و افتخار آمیز است.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دست دانشمندان جوان خود موفق به تولید واکسن ضد کرونا شده و در کنار معدود کشورهای تولید کننده این واکسن قرار گرفته است.
آیت الله عاملی از اینکه یکی از جوانان اردبیلی در راس مجموعه کشف و تولید کننده واکسن برکت قرار گرفته است ابراز خوئشحالی کرد و افزود: این برای هر اردبیلی مایه فخر و مباهات است که یکی از فرزندان این دیار  کاشف واکسن ایرانی و ایمنی بخش ایرانی‌ها در مقابل ویروس منحوس کروناست.
امام جمعه اردبیل با اشاره به تزریق واکسن برکت گفت: با اینکه واکسن خارجی و ایرانی برای تزریق در اختیار بود اما بنا به اعتماد و ارج گذاری به تلاش دانشمندان جوان ایرانی از  واکسن برکت استفاده کردم.
آیت الله عاملی از تلاش کادر درمای در مبارزه با ویروس کرونا و بیماری کووید.19 تجلیل کرده و بیان کرد: پزشکان و کادر درمان کشور هر روز  در جبهه سلامت از جان هموطنانشان صیانت و حراست می‌کنند و تلاش و مجاهدت آنها قابل ستایش است.
انتهای پیام/

پژوهشیار