بهترین کیفیت صدا را در ایرپادهای اپل تجربه کنید

1400/05/06 - 12:43 - کد خبر: 48018
اپل

نصر: می‌دانیم که اپل محصولات ارزشمندی را روانه بازار کرده است و نمونه بزرگ آن را می‌توانیم ایرپاد بدانیم. نسل دوم ایرپاد کیفیت بسیار دقیقی از صدا را برای شما به همراه داشته و گوش دادن به آهنگ یا پادکست را به امری لذت بخش در زندگی شما تبدیل خواهد کرد.

به گزارش نصر، بنابراین، با خرید نسل دوم ایرپاد، سال‌ها می‌توانید از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. این رو در نظر داشته باشید که شما فقط زمانی برای خرید اقدام می کنید که واقعا بهش نیاز دارید، به دلایل مختلف، ممکن خواهد بود برای استفاده از کارایی های دستگاه یا حتی بخاطر ظاهر و پرستیژ کاری دست به خرید بزنید هر طور که باشد خرید اقساطی از بازرگانی سیب می تواند برای شما مفید باشد؛ پس خریدتان رو انجام بدهید و از آن لذت ببرید.
 
اپل واچ؛ کاربردی ترین محصول اپل 
اپل واچ از جمله محصولات کاربردی کمپانی اپل است که آخرین نسخه آن به نام اپل واچ ۶ در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده است. این محصولات از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و هر ساله امکانات جدیدی را برای شما خواهند داشت. ابزار سنجش اکسیژن خون، جدیدترین ابزاری است که دارندگان اپل واچ سری ۶ از آن استفاده کرده و بیماری‌های زمینه‌ای خود را به موقع تشخیص می‌دهند. این ساعت از برنامه‌های تمرینی متنوع در زمینه تناسب اندام و ورزش هم برخوردار است که از وجود آن‌ها راضی خواهید بود.
این محصول صفحه نمایش بسیار با کیفیتی دارد و زیبایی در طراحی، تا حد زیادی به این صفحه نمایش مدیون است. بدین ترتیب شما یک محصول شیک از اپل خواهید داشت که هر کاربری خواهان داشتن آن است. اپل واچ ۶ دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بوده و برای ذخیره سازی آهنگ و پخش آن از طریق ایرپاد بسیار مناسب خواهد بود. این محصول از آخرین نسخه‌های وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.
 
یک ست کامل با ایرپاد تکمیل می شود
ایرپاد اپل از جمله زیباترین محصولاتی است که می‌توانید تهیه کرده و از آن‌ها لذت ببرید. سنسورهای جالبی در آن تعبیه شده و با به همراه داشته میکروفون و تراشه H1، عملکردی روان و سریع در حین استفاده خواهید داشت. این محصول از دستیار سیری بهره برده و کنترل عملکردی ساده‌تری را می‌توانید داشته باشید. ایرپاد اپل باتری با مقاومت بالایی هم دارد و می‌توانید برای یک روز کامل، از آن در ورزش و گوش دادن به محتواهای مختلف استفاده کنید.
 
 
محبوب ترین گوشی اپل؛ آیفون 12 پرو
آیفون ۱۲ پرو را می توانیم محصولی با کیفیت ساخت بالا همراه با مشخصات فنی عالی عنوان کنیم که به عنوان پرچم‌دار اپل در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده است. این محصول از تراشه قدرتمند A14 استفاده می‌کند و در سه مدل حافظه ذخیره سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. استفاده از محصولات اپل، همیشه اعتبار و شخصیت بالایی به دارندگان آن داده است و آیفون ۱۲ پرو، می‌تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.
این محصول از یک دوربین سه گانه فوق العاده با کیفیت استفاده می‌کند که برخلاف مدل‌های پایه و مینی، از سنسور LiDAR هم برای تشخیص صحیح عمق استفاده می‌کند. این دوربین‌ها قابلیت فیلم برداری 4K دارند و می‌توانید برای مقاصد مختلفی از آن استفاده کنید. آیفون 12 پرو از باتری متوسط ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به فناوری‌های مختلف شارژ سریع مجهز شده است و می‌توانید بخش بزرگی از یک روز را بدون نیاز به شارژ از گوشی خود استفاده کنید. محصولات ارزشمند اپل، از جمله ایرپاد را می‌توانید با شرایط ویژه و به صورت اقساطی از بازرگانی سیب خرید کرده و از آن لذت ببرید.
انتهای پیام/

پژوهشیار