عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

در آذربایجان قحط الرجال نیست/ انتصاب مدیران غیربومی اصلا منطقی نیست

1400/05/04 - 07:08 - کد خبر: 47984
روح الله متفکر آزاد

نصر: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: در استانی مثل آذربایجان‌شرقی که با تعدد و تکثر مدیران لایق و کارآزموده مواجهیم، انتصاب مدیران غیربومی ( مدیران پروازی) اصلا منطقی نیست!

به گزارش نصر، روح الله متفکرآزاد ظهر امروز در گفت‌وگویی با اشاره به چالش‌های فعالیت مدیران غیربومی در استان‌ها اظهار کرد: شناخت از محیطی که مدیریت در آن اعمال می‌شود، خود در اصل مدیریت تاثیر زیادی دارد.
وی افزود: وقتی مدیری خارج از محیط بومی منطقه منصوب می‌شود و به مدیریت می‌پردازد برای اینکه به همه مسائل محیط متبوع احاطه یابد زمان قابل توجهی را صرف خواهد کرد؛ در واقع نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که تاثیر محیط بر مدیریت بسیار زیاد است.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی استفاده از مدیران بومی را یکی از رمزهای موفقیت دولت‌ها و خود مدیران عنوان کرد.
متفکرآزاد ابراز داشت: پیشنهاد می‌کنیم در دولت جدید به انتصاب مدیران بومی توجه شود؛ مخصوصا در استانی مثل آذربایجان‌شرقی که با تعدد و تکثر مدیران لایق و کارآزموده مواجهیم و به هیچ‌وجه اینجا قحط‌الرجال نیست (!) انتصاب مدیران غیربومی اصلا نمی‌تواند منطقی باشد!
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خود ما اینجا در آذربایجان‌شرقی مدعی حوزه مدیریت هستیم و استفاده از مدیران بومی را در رشد و توسعه سریع استان ضروری می‌دانیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار