خبر/

علت خاموشی برق غرب تبریز قطعی‌های حفاظتی است

1400/05/03 - 22:48 - کد خبر: 47983
قطعی برق، خاموشی ها

نصر: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز با صدور اطلاعیه ای علت خاموشی‌های برق غرب تبریز در روز پنجشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۰ را قطعی‌های حفاظتی اعلام کرد.

به گزارش نصر، بر اساس این اطلاعیه با توجه به کمبود در بخش تولید انرژی، شرکت توانیر تکالیفی مبنی بر اعمال خاموشی در بخش توزیع ابلاغ و شرکت‌های توزیع را ملزم به رعایت سقف پیک تعیین شده کرده است.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز به رغم میل باطنی، نسبت به برنامه‌ریزی خاموشی‌های بابرنامه اقدام کرده است که از طریق وبسایت شرکت و سایر شبکه‌های مجازی قابل دسترس است.
در اطلاعیه شرکت توزیع برق تبریز تاکید شده است: چنانچه در شبکه‌، شاهد خاموشی‌های نامتعارف و خارج از برنامه باشیم، علت آن قطعی‌های حفاظتی و سایر عوامل طبیعی خواهد بود.
در این اطلاعیه با اشاره به اینکه هرگونه خاموشی با برنامه از طریق سامانه‌های ۱۲۱ و اپلیکیشن برق من و وبسایت www.toztab.ir اطلاع‌رسانی می‌شود؛ اعلام شده است: جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند خاموشی چندساعته‌ منطقه‌ غرب تبریز به علت ایراد در رله‌های حفاظتی بوده و در منطقه‌ی شهید تجلایی نیز مصرف بیش از حد انرژی باعث سوختن کلید فیوزهای حفاظتی شده که سریع نسبت به تعویض و افزایش قدرت آنها اقدام شده است.
در اطلاعیه شرکت توزیع برق تبریز ضمن پوزش از خاموشی‌های اعمال شده در شبکه از مردم فهیم آذربایجان خواسته شده با رعایت و کاهش مصرف در ساعات اوج (۱۲ تا ۱۸)، شرکت توزیع را در ارائه‌ خدمات مطلوب یاری کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار