خبر/

سرمربی تراکتور؛ مجبوریم جلوی پرسپولیس تغییر شکل بدهیم

1400/05/02 - 11:40 - کد خبر: 47899
فیروز کریمی

نصر: سرمربی تراکتور می‌گوید با توجه به آماده نشدن مصدومان تیمش و محرومیت فخرالدینی، مجبور است از یک بازیکن غیرتخصصی در پست دفاع راست در بازی با پرسپولیس استفاده کند که موجب تغییراتی در تیمش خواهد شد.

به گزارش نصر، فیروز کریمی، سرمربی تراکتور، قبل از دیدار تیمش با پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: همان طور که قبلا هم گفتم، با توجه به این که بازی با پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مدت زمان کوتاهی بود، تمام تمرینات برای این دیدار را دیروز و امروز انجام دادیم.
او با اشاره به آماده نشدن مصدومان تیمش برای این دیدار خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم مصدومان ما به تیم ملحق شوند که این‌طور نشد. در این راه برخلاف تصور که فکر می‌کردیم مصدومان را داریم، میلاد فخرالدینی را هم به علت چهار اخطاره بودن از دست دادیم. در دو جلسه تمرین دیروز و امروز به دنبال جانشینی برای فخرالدینی هستیم. مجبوریم برای این دیدار تغییر شکل بدهیم که بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.
سرمربی تراکتور با اشاره به تغییرات در تیمش گفت: با توجه به این که فخرالدینی تنها مدافع راست تیم ماست، مجبوریم تغییراتی را ایجاد کنیم و تلاش می‌کنیم نفر جدید را در این پست جا بیاندازیم. به دلیل این جا به جایی، زمان ما برای این کار کم است اما سعی می‌کنیم این کار را انجام دهیم. مشکل خاصی نیست که گریبان‌گیر تیم شود. باید با این مساله به بهترین شکل کنار بیاییم.
انتهای پیام/

پژوهشیار