تجلیل از حامیان بالای هزار فرزند معنوی آذربایجان شرقی

1400/05/02 - 12:46 - کد خبر: 47895
عکس

نصر: طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مدیرکل کمیته امداد استان از حامیان بالای ۱۰۰۰ فرزند معنوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تجلیل شد.

به گزارش نصر، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: سرپرستی ایتام، شیوه های رفتار با ایتام  و حفظ اموال آنها سه موضوع مهم و اساسی موجود در آیات و روایات اسلامی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم افزود: یتیم گرچه از نوازش های پدری محروم است، ولی از رحمت خداوند مهربان بی نصیب نیست و لطف پروردگار شامل حال او می شود.
وی ضمن قدردانی از حمایت های کمیته امداد آذربایجان شرقی در خصوص حمایت از ایتام، گفت: انسان نیکوکار کسی است که از اموال مورد علاقه اش به یتیم ببخشد و از اموال او حراست کند؛ کمیته امداد نیز نقش محوری در مبارزه با محرومیت دارد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به نقش موثر کمیته امداد و مدیرکل جهادی آن در مبارزه با محرومیت، اضافه کرد: خوشا بحال شما خیران؛ شاکر این لطف خدا نسبت به خود باشید که نعمت خدمت به ایتام را ارزانی شما کرده است.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: بهترین روش برای جلوگیری از بین نسلی شدن فقر، سرمایه گذاری روی آموزش های مهارتی و فرهنگی فرزندان مددجو است.
وی با تاکید بر این‌که قدردان حامیان ایتام هستیم، افزود: سرانه پرداختی به هر کودک یتیم تحت پوشش استان ماهانه بیش از 600 هزار تومان است.
به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان؛ در پایان این مراسم از لوح فشرده دلنوشته های فرزندان آسمانی رونمایی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار