در دستگاه‌های اجرایی اعمال می شود؛

دریافت کپی مدارک ؛ ممنوع

1400/05/02 - 07:46 - کد خبر: 47864
شناسنامه

نصر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به بخشنامه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور پیرامون کارت ملی هوشمند گفت: از دستگاه‌ها خواسته شده است از دریافت کپی مدارک شناسایی خودداری کنند.

به گزارش نصر، حامد سرائی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور برای ارتقای ۳۰ رتبه‌ای، تکالیفی بر عهده ۱۰ دستگاه منتخب برای ارائه الکترونیکی بیست خدمت در درگاه ملی خدمات دولت هوشمند (iran.gov.ir) گذاشته شده است.
مدیرکل ict استان زنجان در ادامه با اشاره به بخشنامه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور پیرامون کارت ملی هوشمند گفت: از دستگاه‌ها خواسته شده است از دریافت کپی مدارک شناسایی خودداری کنند.
 سرائی گفت: با وجود ابلاغ‌های متعدد، دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی و بانک‌ها هنوز هم نسبت به دریافت کپی مدارک اقدام می‌کنند و خواستار هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم برای عدم اخذ کپی مدارک توسط همه دستگاه‌ها شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در ادامه به بررسی برنامه زمانبندی و فازبندی پروژه‌های کمیته توسعه دولت الکترونیک استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های کمیته توسعه دولت الکترونیک استان در سال ۱۴۰۰،  ادامه پروژه زیرساخت داده‌های فضاپایه (SDI)، با مسؤولیت معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، برنامه دوم انجام چاپ و پلاک‌کوبی مبتنی بر پروژه نظام آدرس‌گذاری مکان محور (GNAF) با مسؤولیت مشترک شهرداری زنجان و اداره کل پست استان و برنامه سوم توسعه خدمات الکترونیک شهری، با مسؤولیت شهرداری در قالب ارائه همزمان خدمات الکترونیک در درگاه شهرداری و دفاتر پیشخوان است.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های کمیته توسعه دولت الکترونیک پروژه تبادل الکترونیکی اطلاعات بین شرکت‌های بیمه استان و آزمایشگاه‌های تشخیص طبی، با مسؤولیت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و همکاری شرکت‌های بیمه، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و سازمان نظام پزشکی استان است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: اجرای سه پروژه کمیته توسعه دولت الکترونیک توسعه سامانه آمارهای اقتصادی و مالی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان، پیاده‌سازی سامانه درخواست الکترونیک وجه توسط دستگاه‌های اجرایی و پروژه نقشه راه و اطلس سرمایه‌گذاری که همگی با مسؤولیت اداره کل امور اقتصادی و دارایی است در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار