خبر/

استندآپ کمدین های آذربایجانی در جشنواره زنجفیل بر روی صحنه رفتند

1400/05/01 - 15:39 - کد خبر: 47859
زنجفیل زنجفیل زنجفیل زنجفیل زنجفیل زنجفیل زنجفیل زنجفیل زنجفیل زنجفیل

نصر: استندآپ کمدین های آذربایجانی در جشنواره منطقه‌ای طنز و استعدادیابی «زنجفیل» بر روی صحنه رفتند.

به گزارش نصر، وحید آقاکرمی، دبیر اجرایی جشنواره منطقه ای طنز و استعدادیابی «زنجفیل» با بیان این مطلب اظهار کرد: این جشنواره، در سه بخش استندآپ کمدی، نثر و شعر با هدف نقد طنازانه در موضوعات بایدها و نبایدهای فضای مجازی، کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی، تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها و هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی در تبریز برگزار شد.
وی افزود: برگزیدگان نخست جشنواره در بخش استندآپ کمدی، در دو روز متوالی، اجرای صحنه ای در حضور داوران (سیروس همتی، امیر کربلایی زاده، هاشم چاووشی و نازیلا ایران‌زاد) انجام دادند که نفرات برگزیده در اختتامیه این جشنواره معرفی می شوند.
مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همچنین ادامه داد: از بین ‌این آثار برای امتیاز مردمی و انتخاب بهترین اثر از نگاه مردم، این آثار در آپارات و صفحه اینستاگرامی حوزه هنری استان منتشر می شود.
وی در ادامه افزود: همچنین داوری در بخش شعر و نثر صورت گرفت که این آثار در اختتامیه جشنواره (۱۱ مردادماه ۱۴۰۰) در منطقه آزاد ارس معرفی می شوند.
گفتنی است، ۳۲۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد، ۱۱۷ اثر استندآپ کمدی، ۱۱۲ اثر شعر و ۹۷ اثر می‌باشد؛ در مرحله نخست، آثار برگزیده توسط داوران (امیر کربلایی زاده، سیروس همتی، هاشم چاوشی و نازیلا ایرانزاد در بخش استندآپ کمدی، ناصر فیض، علی اصغر عزیزپور و صالح سجادی در بخش شعر و همچنین رضا ساکی، سیدرضا علوی و محمد رمضانی در بخش نثر) انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.
انتهای پیام/

پژوهشیار