مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد

1400/04/31 - 15:28 - کد خبر: 47843
پالایشگاه نفت تبریز

نصر: مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تبریز برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ امروز پنجشنبه ۳۱ تیرماه با حضور ۷۲.۴۴ درصدی از سهامداران آن و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش نصر، غلامرضا باقری دیزج، مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز در ابتدای این جلسه طی سخنانی، گزارشی از هیأت مدیره را در رابطه با معرفی و عملکرد شرکت در سال ۹۹، دستاورد ها، برنامه های در دست اجرا، افتخارات و کمک های خیرخواهانه آن ارائه داد.
در بخش بعدی این جلسه طی ارائه‌ی گزارشی از حسابرسی مستقل و بازرسی های قانونی در خصوص صورت های مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ مورد تصویب قرار گرفت و ۷۵ درصد سود دوره به مبلغ ۴ هزار و ۱۷۵ ریال به ازای هر سهم به عنوان سود سهام، بین سهامداران تقسیم و باقی‌مانده‌ی آن به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه‌ای برای طرح ها و پروژه های شرکت منظور گردید.
همچنین موسسه‌ی حسابرسی بهراد مشار به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تعیین و روزنامه های دنیای اقتصاد و عصر آزادی به عنوان روزنامه های رسمی شرکت معرفی شدند.
لازم به ذکر است شرکت گروه گسترش پارسیان، شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت،  خدمات مدیریت هامون سپاهان و شرکت سرمایه گذاری هامون سپاهان، سهامداران اصلی این شرکت هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار