وکیل دادگستری؛

احضار «حامد لک» به دادسرای تبریز/ پلیس فتای آذربایجان‌شرقی پیگیر موضوع

1400/04/31 - 11:52 - کد خبر: 47831
حامد لک

نصر: وکیل کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی از پیگیری قضایی توهین جنسی دروازه بان پرسپولیس علیه یک کودک در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سینا یوسفی در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: نام برده علاوه بر رسیدگی به تخلف اش توسط کمیته انضباطی با توجه به اینکه وی مرتکب جرم شده‌  و محل وقوع جرم نیز تبریز است باید در دادسرای تبریز حاضر و پاسخگوی اعمال ارتکابی خود باشد.
وی با اشاره به پیگیری پلیس فتای استان در این خصوص اظهار داشت: در صورت عدم حضور با اعطای نیابت وی به تبریز منتقل و مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.
یوسفی تصریح کرد: درست است که بستر وقوع جرم فضای مجازی نیست ولی انتشار فیلم توهین و تهدید این فرد در فضای مجازی افکار عمومی آذربایجان را جریحه‌دار کرده و پلیس فتای استان به جد پیگیر موضوع است.
وی تاکید کرد: تبریز و آذربایجان ارمغان آورنده قانون و مشروطه به ایران بوده و جلوی اینگونه توهین ها را با قانون خواهد گرفت.
حامد لک دروازه بان پرسپولیس در جریان دیدار ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران در استادیوم بنیان دیزل تبریز به کودک توپ جمع کن کنار میدان توهین های رکیک جنسی گفت که انتشار آن در فضای مجازی موجی از ناراحتی و آزردگی را بین مردم آذربایجان ایجاد کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار