خبر/

شکست خانگی شاگردان منصوریان مقابل تراکتور

1400/04/29 - 23:52 - کد خبر: 47780
عکس

نصر: تیم فوتبال آلومینیوم اراک شامگاه سه‌شنبه در هفته بیست و هشتم سری مسابقات لیگ برتر کشور میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که این دیدار خانگی را به نتیجه سه بر یک به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش نصر، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب با ترکیب حسین پورحمیدی، امیر نوری، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، سیدمهدی حسینی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، علیرضا منظمی، معین عباسیان، شاهین توکلی و میثم آقایی و
سرمربی‌گری علیرضا منصوریان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری اراک مقابل حریف تبریزی خود حاضر شد.

تیم تراکتورسازی تبریز نیز با ترکیب محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، محمد عباس زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی و سرمربی‌گری فیروز کریمی مقابل آلومینیوم‌ اراک وارد میدان شد.
شاگردان علی‌رضا منصوریان از ابتدای این دیدار تاکتیک هجومی و روبه‌جلو را در دستور کار خود قرار داد و با وجود حملات گسترده چندین موقیعت ایده آل نیز به دست آورد اما در نهایت این تیم تراکتور سازی تبریز بود که در دقیقه ۳۵ بازی روی یک موقعیت مناسب توسط بهزاد اسلامی به گل اول خود دست یافت.
شاگردان فیروز کریمی بعد از به ثمر رساندن گل نخست خود، توپ و میدان را در اختیار قرار گرفتند تا اینکه در دقیقه نخست وقت اضافه بازی با ضربه مهدی تیکدری به گل دوم خود دست یافتند با اختلاف ۲ گل به رختکن بروند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای جبران گل‌های خورده نیمه دوم بازی را طوفانی آغاز کرد اما تمامی حملات بازیکنان به در بسته می‌خورد تا اینکه در دقیقه ۷۵ بازی نیز مرتضی آقاخان و امیرحسین محمودی جایگزین معین عباسیان و اسماعیل شریفات شدند تا تاکتیک‌های منصوریان را در بازی اجرا و نتیجه را تغییر دهند.

حملات تیم فوتبال آلومینیوم اراک روی دروازه تراکتورسازی ادامه داشت تا اینکه مرتضی آقاخان در دقیقه ۸۸ بازی از روی نقطه پنالتی تک گل خود و تیم آلومینیوم‌سازی را به ثمر رساند.
 آلومینیوم‌ اراک بعد از به ثمر رساندن گل اول خود به دنبال تغییر نتیجه بود و حملات بسیاری را روی دروازه تراکتورسازی ترتیب داد اما در نهایت محمد عباس‌زاده توانست گل سوم تراکتورسازی را ثمر برساند تا این دیدار به نتیجه سه بر یک به سودی تبریزی‌ها به پایان برسد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از این بازی با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار داشت.
انتهای پیام/

پژوهشیار