رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد؛

ورزشکار مهابادی به اردوی تیم ملی ترامپولین دعوت شد

1398/08/02 - 14:25 - کد خبر: 4774
ترامپولین، ژیمناستیک

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «آریا مام‌عبدالله» ژیمناستیک‌کار شایسته این شهرستان به اردوی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان ایران دعوت شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، قرنی مصطفی”پور امروز در گفت و گویی افزود: مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان از چهارم تا دهم آبان ماه با حضور ۶ ژیمناستیک برتر کشور در محل آکادمی تخصصی ژیمناستیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد و «مام عبدالله» به عنوان تنها ورزشکار آذربایجان”غربی است در این اردو شرکت می”کند.

وی ادامه داد: محمد سعیدآبادی، امیررضا مسگری، مهدی نجفی، میلاد عیسی”زاده و امیر فراهانی به همراه آریا مام عبدالله ورزشکاران حاضر در این مرحله از اردو خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مهاباد از قطب”های ترامپولین کشور است، گفت: «متین حاجی» دیگر ورزشکار این شهرستان که متولد ۱۳۷۷ بوده و سابقه دو بار قهرمانی در مسابقات کشوری را دارد، از اعضای ثابت تیم”های ملی ترامپولین کشور است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: اردوی تیم ملی ترامپولین کشور زیر نظر «ناصر خضری» به عنوان سرمربی و «ماهان باژرنگ» به عنوان مربی فعالیت خواهد شد.

ترامپولین یکی از رشته”های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می”شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می”کنند.

مسابقات این رشته به صورت یک نفری و دو نفری انجام می”شود و برای نخستین”بار در سال دو هزار میلادی به عنوان یکی از بخش”های ورزش ژیمناستیک به بازی”های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده ورزشی است.

انتهای پیام/

پژوهشیار