خبر/

تغییر در نتایج انتخابات شورای شهر تبریز صحت ندارد/ اعلام نتیجه نهایی انتخابات 5 شهر پس از بررسی‌های هیأت اعزامی از تهران

1400/04/29 - 10:57 - کد خبر: 47730
عزیز جوانپور

نصر: دبیر شورای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای آذربایجان‎‌شرقی اخبار منتشره در خصوص نتایج انتخابات شورای شهر در برخی حوزه ها را رد و تاکید کرد: اخبار و اظهار نظرهای صورت گرفته در مورد تغییر نتایج انتخابات شورای شهر تبریز صحت ندارد.

به گزارش نصر، عزیز جوانپور  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: بررسی اعتراض ها و مستندات و گزارش ها در مورد نتایج انتخابات شورای شهر در حوزه های انتخابیه تبریز، اهر، شهر جدید سهند، باسمنج و سردرود ادامه دارد.
وی با تأکید بر اینکه همه اخبار و اظهار نظرها با موضوع تغییر در نتایج انتخابات شورای شهر تبریز کذب و شایعه است، گفت: هنوز نتیجه قطعی در خصوص انتخابات شورای شهر تبریز مشخص نشده و تکلیف انتخابات این حوزه و چهار حوزه دیگر تا فردا مشخص می شود.
دبیر ستاد انتخابات استان از اعزام هیأتی از تهران برای بررسی آرا و نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در آذربایجان شرقی خبر داد و خاطر نشان کرد: نتایج قطعی این انتخابات پس از اعلام نظر این هیأت مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار