خبر/

فرودگاه تبریز در صدر پروازهای بین‌المللی ایران/ انجام 45 پرواز به استانبول در خرداد

1400/04/28 - 14:22 - کد خبر: 47697
هواپیمایی آتا

نصر: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی، گفت: فرودگاه تبریز همچنان در صدر پروازهای بین‌المللی شرکت فرودگاه‌ها قرار دارد.

به گزارش نصر، رامین  آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: مسیر تبریز - استانبول برای سومین ماه پیاپی عنوان پر ترددترین مسیر در پروازهای بین‌المللی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را به خود اختصاص داد.
وی افزود: همانند فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری ، مسیر تبریز - استانبول ( و بالعکس) در خردادماه نیز حائز رتبه نخست پروازهای بین‌المللی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران شده است.
آذری خاطرنشان کرد: تعداد پرواز انجام شده در مسیر تبریز _استانبول در خرداد ماه سال‌جاری ۴۵ پرواز و میزان مسافر جابه‌جا در این مسیر ۶۹۸۹ نفر بوده است.
آتا و کیش ایر با کمترین میزان تاخیر 
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی همچنین اظهار داشت: جدول پروازهای تاخیردار شرکت‌های هواپیمایی داخلی فرودگاه تبریز در خرداد ماه سال‌جاری منتشر شد.
وی افزود: به گزارش " گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران"  شرکت‌های هواپیمایی آتا و کیش ایر با ۱۱ درصد تاخیر کمترین میزان تاخیر را در خرداد ماه سال‌جاری به خود اختصاص داده‌اند.
آذری خاطرنشان کرد:  تعریف پرواز تاخیردار در این گزارش ، درصد پروازهای تاخیردار ۳۰ دقیقه و بیشتر به کل پروازهای خروجی همان شرکت هواپیمایی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار