معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

راه‌اندازی سایبر پارک در تبریز

1400/04/23 - 21:41 - کد خبر: 47454
علی جهانگیری

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از عزم جدی مسئولان استان برای راه اندازی سایبرپارک خبر داد و گفت: مطالعات لازم برای این کار آغاز شده و خوشبختانه اقدامات و هماهنگی‌های مناسبی هم در این زمینه انجام شده است.

به گزارش نصر، علی جهانگیری در جلسه بررسی راه اندازی سایبر پارک در تبریز، گفت: تبریز یکی از مناطق ویژه علم و فناوری کشور است که زمینه مناسبی برای ایجاد سایبرپارک در آن وجود دارد.
وی بیان کرد: دانشگاه صنعتی سهند از جمله دانشگاههای مطرح کشور در حوزه‌ی اقتصاد دانش بنیان محسوب می‌شود و بهتر است موضوع احداث سایبر پارک با محوریت این دانشگاه و دعوت از بخش خصوصی و هیات علمی دانشگاه برای احداث شرکتی تخصصی در این زمینه  انجام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی افزود: شهر تبریز به پلتفرم هایی مانند سایبر پارک نیاز دارد و با توجه به انتخاب تبریز بهعنوان یکی از کریدورهای علم و فناوری، باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کرد.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: اقتصاد شهر تبریز باید دانش بنیان بوده و برای رقابت اقتصادی در این بخش متمرکز شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار