معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت؛

مسئولان آذربایجان شرقی، کالاهای مورد نیاز مردم را به موقع تامین کنند

1400/04/23 - 21:08 - کد خبر: 47453
عباس قبادی

نصر: معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از مسئولان آذربایجان شرقی خواست تا در مقطع تغییر دولت، تمام تلاش خود را برای تأمین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم به کار گیرند.

به گزارش نصر، عباس قبادی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ستادهای تنظیم بازار استان‌ها به دلیل اشراف بر مسائل و مشکلات بومی، اختیار کامل برای تصمیم‌گیری در این حوزه را دارند به شرطی که تصمیمات آنها در راستای تأمین کالاهای اساسی و جلوگیری از کمبود این کالاها در بازار باشد.
وی همچنین ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی را جزو سه استان برتر کشور عنوان کرد.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه ستادهای تنظیم بازار استان‌ها اختیارات کافی برای تنظیم بازار دارند، افزود: اصل بر تأمین کالاهای اساسی است و در زمینه قیمت‌گذاری و سایر مسائل، اولویت با تصمیمات استانی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه سازوکار بازار بهتر از اقدامات نظارتی عمل می‌کند، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا متناسب با شرایط هر استان، تصمیمات لازم برای تنظیم بازار گرفته شود.
علی جهانگیری با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی در استان، گفت: مسئولان کشوری اعلام می‌کنند که نهاده‌های دامی به اندازه کافی در کشور وجود دارد و دلیل کمبود این نهاده‌ها در استان، ناهماهنگی در توزیع و اختصاص سهمیه استان‌هاست.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر ستاد تنظیم بازار کشور برگزار شد و در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان درخصوص آخرین وضعیت تولید و توزیع محصولات دام و طیور و تأمین نهاده‌های دامی و مدیر غله و بازرگانی منطقه ۸ درخصوص میزان تولید، خرید و ذخیره‌سازی گندم در استان به ارائه گزارش پرداختند.
انتهای پیام/

پژوهشیار