معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان خبر داد:

اجرای طرح مدیریت سیستم الکترونیکی توزیع گوشت مرغ در آذربایجان شرقی

1400/04/22 - 23:08 - کد خبر: 47397
مرغ

نصر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت شرکت پست در اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع گوشت مرغ از آغاز طرح یاد شده از 11 تیرماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش نصر، یوسف پایدار با بیان این‌که جلسات متعدد هماهنگی و توجیهی با سازمان های جهادکشاورزی، دامپزشکی و مدیران کشتارگاه­‌ها، پیمانکاران (پرکنده فروشان) و اتحادیه­های مربوطه در این خصوص برگزار شده است، گفت : زیرساخت‌های سیستمی اجرای طرح در کشتارگاههای استان و همچنین شبکه حمل و نقل توزیع گوشت مرغ از دوم تیر ماه ایجاد شده است.
وی ادامه داد: به منظور رصد فرایند توزیع گوشت مرغ آماده طبخ و میزان خروجی کالای مذکور از کشتارگاه­‌های استان، از 11 تیر ماه هرگونه توزیع صرفا با صدور فاکتور فروش حاوی بارکد رهگیری اداره پست امکان پذیر خواهد بود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از انجام بازرسی‌های مشترک متعدد با کارشناسان شرکت پست جهت هماهنگی برای راه اندازی طرح در سطح استان خبر داد و تصریح کرد : در جلسه " کمیته نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم مربوطه" به ریاست معاون دادستان تبریز از سوی این سازمان و اداره کل پست استان طرح یاد شده تشریح و زمان و فرایند اجرای طرح به تمامی کشتارگاه‌های استان ابلاغ شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اذربایجان شرقی؛ وی افزود: در مجموع از زمان آغاز طرح توزیع گوشت مرغ در بستر اداره پست، یک هزار و 878 تن مرغ کشتار و به 917 تن مرغ آماده طبخ توزیع شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار